Pilatese masinad

Pilatese tehnika põhineb matiharjutustel ja harjutustel mida tehakse erinevate seadmetega. Enamasti alustatakse Pilatese tehnikaga tutvumist matiharjutuste abil. Kui tehnika põhitõed ja hingamine on saanud juba kehale omaseks, on tore pakkuda endale vaheldust Pilatese erinevate seadmete e masinate näol.

Masinad pakuvad kehale osalist toetust, kuid samas on võimalik harjutusi ka raskemaks muuta tänu gravitatsioonijõule vastu töötamisele ja vedrudele, mis lisavad takistust. Vajadusel saab tänu vedrude ja nööride süsteemile harjutusi ka kergemaks reguleerida. Masinatel harjutusi tehes paraneb oluliselt kehatunnetus, tasakaal, erinevate lihasgruppide koostöö.

Tihti avastatakse masinaid kasutades oma kehas „uusi lihaseid“ mida matitreeningus ei ole märgatud. Vastavalt treenija eesmärkidele ja vajadustele lisatakse harjutusprogrammi erinevaid masinaid ja väikevahendeid. Masinad elavdavad sooritust, võimaldades kasutada kogu keha täielikku liikuvusulatust.

Harjutused on huvitavad ja rõõmupakkuvad. Meie stuudios on võimalik masinaid kasutada kogemustega õpetaja toetava ja julgustava juhendamise abil.

 

Seetõttu on masinate kasutamine sobilik nii algajatele kui tippsportlastele, nii vigastustest taastujaile kui heas füüsilises vormis olevaile.

Lisaks sellele, et Pilatese seadmetel on kaunikõlalised nimed, on igal seadmel omad eelised ja oma kindel spetsiifika, nende kasutus sõltub konkreetsest eesmärgist.

Reformer on kahtlemata üks tuntumaid ja populaarsemaid seadmeid Pilatese varustusest. See hoiab keha mugavas asendis selili ja võimaldab teha paljusid tasakaalustatud harjutusi jalgadele, puusaliigestele, ülakehale ning mitmeid pehmeid venitusi ja painutusi. Õpetajal on eriti hea võimalus jälgida kliendi lihaste ja liigeste seisundit ning juhendada nende nende õiget kasutamist.

Cadillaci seade võimaldab arendada neid liigutusi mida võib sooritada selili, külili või püsti, näoga ükskõik, millises suunas.

Chair (Tool) toob parimal moel välja kõik keha tasakaalutused ja nõrgad kohad. Sellel pingil harjutusi tehes avastatakse sageli oma kehas „uusi lihaseid“, mille olemasolust varem aimugi ei olnud. Lisaks on see hea treening võimalus rasedatele või inimestele, kellel pikali asend ebamuvag on.

Kaarpinki kasutades rakendub pigem gravitatsioonist tulenev, mitte vedrude takistusest tulenev jõud. Treeningud sellel seadmel täiendavad ja aitavad paremini sooritada mati treeningust juba tuttavaid harjutusi.

2017-08-17T07:14:08+00:00