Meridiaanipõhine Zen harjutuste treening

Leebelt ja sihikindlalt elujõulise tasakaalu poole

Tunnid toimuvad:

K  18.00. – 19.00

Meridiaanipõhine Zen harjutuste*treening

Treening elujõulistele inimestele!

*Zen harjutuste treening on üldistav nimi, mis võtab kokku minu poolt läbiviidava konkreetse treeningu sisu ja viitab sellele, et tegemist on Idamaiste terviseliikumiste põhjalt arendatud liikumiste ja harjutustega, mis baseeruvad Traditsioonilise Hiina Meiditsiini (TCM) teadmistele. Selles konkreetses Zen treeningus kombineeritakse teinekord harjutusi ka teiste Idamaade tervisepraktikatega nagu näiteks Qi gong või Yin jooga.

Zen harjutuste seeria sisuks on viia leebelt sihikindlalt kogu keha tasakaalu ja mobiliseerida see energeetiliselt. Treeningus, kus tuleb teha võimalikult vähe, keskendutakse hingamisele ja kasutatakse tihtilugu ka kujutluse abi. Vaatamata pingutusele ja suunist asendite täpsuse poole, püüame harjutusi tehes lõdvestuda, millist lähenemist nimetatakse sarnaselt Tai chi ja Qi gong treeningutega ‘pingevaba pingutuse’ tehnikaks. Harjutused stimueerivad energia – ehk Jaapanis ki; Hiinas chi või Indias prana – liikumist kehas, mõjutades meridiaani liine pidi meie üldist heaolu. Idamaistes tervisepraktikates nimetatakse meridiaanideks mitte materiaalseid energiakanaleid, mis läbistavad kogu keha.

Meie Zen treeningu kompleks koosneb baas-, lebamis-, täiendavatest ja lõpuni viimistlevatest harjutustest, mis on kõik veidi erinevad raskusastmelt. Treeningus kasutame teinekord keha ja meele harmoniseerimiseks ka Qi gong liikumistehnikaid ning mõnikord võivad harjutuste loogika ja ka asendid täiesti õigustatult meenutada Yin joogat või jooga harjutusi.

Zen treeningu aluseks on Hiina Traditisoonilise Meditsiini (TCM) väga vanad teadmised ja kogemused. TCM tervistavate tehnikate üheks eesmärgiks on ennetada haiguseid, mille üheks alustalaks on ka mõõdukas ehk personaalselt optimaalne liikumistreening. Kohati võib veel tunduda, et meridiaani venituste baasharjutused pea üks ühele sarnased Shiatsu* tervisevõimlemise harjutustega, kuna ka need on eranditult seotud meridiaani liinidega.

Üldiselt on profülaktilises mõttes kasulik läbi teha kõiki peamiseid meridiaane puudutav treeningseeria. Veelgi tõhusam on teha Zen harjutusi järjepidevalt, keskendudes seejuures personaalsetele vajadustele. Harjutused on põhimõtteliselt lihtsad meelde jätta ning ajapikku saab olema kerge teha neid igapäevaselt ka kodus. Muuseas mõjub meridiaanipõhine Zen harjutuste treening hästi figuurile.

*Shiatsu (otsetõlkes “sõrmede surve”) on Jaapani teraapiline kehatehnika, mille juured põlvnevad Hiina Traditsioonilisest Meditsiinist. Shiatsu massaaž ja tervisevõimlemine jagab ühist ajalugu Hiina Traditsioonilise Meditsiiniga. Shiatsu arengus saab tuua välja kolm treaapia eriharu: Serizawa Tsubo teraapia; Namikoshi läänelikult tehnilise ja Idamaise meele vaimu tasakaalu otsivama lähenemise kombineerimisele orienteeritud Shiatsu teraapia ja Masunaga Zen Shiatsu.

Katrin Essenson on tantsukunsti taustaga artist, tegevuskunstnik ja terapeut. Ehk Katrin on kunstnik, kes on end täiendanud erinevates liikumispõhistes töötubades ja praktiseerinud elu jooksul erinevaid võitluskunsti vorme. Qi gong 5-looma tehnikat õppis ta, juba uutele jahimaadele lahkunud, Takashi Tsumura juures; on osalenud Part Parmase Tai chi treeningutes ja Wu shu treeningutes Meister Chang’i juures. Lisaks personaalsele kutsumusele praktiseerida Qi gong ja Zen harjutusi igapäevaselt on Katrin viimasel ajal süvenenud ka Jaapani võitluskunsti Jujutsu liikumisloogitatesse sensei Priit Dello juures.

Õpetajad

Katrin Essenson

Katrin Essenson

Katrin Essenson on tantsukunsti taustaga artist, tegevuskunstnik ja terapeut, kes on end täiendanud erinevates liikumispõhistes töötubades ja praktiseerinud elu jooksul erinevaid võitluskunsti vorme. Qi gong 5-looma tehnikat õppis ta, juba uutele jahimaadele lahkunud, Takashi Tsumura juures; on osalenud Part Parmase Tai chi treeningutes ja Wu shu treeningutes Meister Chang’i juures. Lisaks personaalsele kutsumusele praktiseerida Qi gong ja Zen harjutusi igapäevaselt on Katrin viimasel ajal süvenenud ka Jaapani võitluskunsti Jujutsu liikumisloogitatesse sensei Priit Dello juures.

rühitreening

Hinnakiri

Rühmatunnid:

  • Treeningtund 15€
  • Kuukaart 2x nädalas 95€ (valikus pilates, ballett, barre, tund füsioga)
  • 5x kaart  60€ (kehtib 1 kuu, valikus pilates, ballett, barre, tund füsioga)
  • 10x kaart 130€ (kehtib kaks kuud, valikus pilates, ballett, barre, tund füsioga)
  • piiramatu kordadega klubikaart 165€ (kehtib 1 kuu, valikus pilates, ballett, barre, tund füsioga)

Meie koostööpartner on Soprt ID

Soodustus rühmatundides:

Seenioritel, õpilastel ja üliõpilastel kehtib stuudios Tasapisitasakaal soodustus -15% (v.a 1 tunni pilet)

Kontaktid

STUUDIO TASAPISITASAKAAL:
+372 5114038
stuudio@tasapisi.ee

Küsi lisa

Vaata tunniplaani SIIN

Kontakt

Võta ühendust

Stuudio Tasapisitasakaal

Telefon: +372 6140 044
E-post: stuudio@tasapisi.ee
Aadress: Graniidi 1, Tallinn

Asume kaardil

Saada meile sõnum