Meridiaanipõhine tervisevõimlemine

Leebelt ja sihikindlalt elujõulise tasakaalu poole

Tunnid toimuvad:

Teisipäev:  18.00 – 19.00

Neljapäev:  18.00 – 19.00

Meridiaanipõhise liikumise treeningtunnis õpitu põhjalt oskad oma kehatunnetusele rohkem tähelepanu pöörata ning hoida end energeetiliselt ja füüsiliselt heas vormis.

Edaspidi saad rakenda neid oskusi igapäevaselt, treenides end ka iseseisvalt. Moodne elu võib-olla ei lase kõigil pühendada endale lugematu arv tunde tähelepanu päevas. Kuid tunnikese, teinekord võib-olla isegi vähem, näiteks 10 minutit hea tahte korral leiab igaüks.

Qi gong’i ja meridiaanipõhise liikumise tähtsaim reegel on see, et harjutused töötavad kõige paremini siis, kui neid tehakse. Muidu need ei tööta. Usutavasti on igas inimeses kõik ressursid olemas, et saada hakkama talle teele ettetulevate väljakutsetega.

Mida kujutab endast meridiaanipõhine treening?

Meridiaanipõhine liikumine stimuleerib energia ehk chi liikumist kehas. See enesetervendamist aktiveeriv treening suurendab oma keha valdamise võimekust.  Meridiaanipõhine treening koosneb erinevatest hingamise ja liigutuse kooskõla tähtsustavatest harjutustest. See on segu qi gong liikumisest, lõdvestus ja venitus harjutustest. Harjutusi tehes kasutatakse sageli ka kujutluse abi.

Mis on meridiaanid?

Lihtsalt öeldes on meridiaanid kanalid, mis läbivad kogu meie keha justkui jõgikond, milles voolab energia. Meridiaane pidi ringlevat chi’d või vitaalset energiat tajub suurem osa meist bioenergiana. Kui energia voolab neis kanalites hästi ja takistusteta jaotub see ühtlaselt üle kogu keha, aidates kehal ja meelel säilitada optimaalset teovõimet.

Milline on meridiaani harjutuste mõju?

Meridiaanipõhiste liikumismetoodikate looja ja samasisuliste raamatute autor Ilchi Lee toob välja järgnevad regulaarse treeningu kasutegurid.

Füüsiliselt sirutub selgroog, vaagen ja selgroog kohandub, keha taastab oma sümmeetrilise tasakaalu. Samuti taandub valu neis piirkondades, kuhu koonduvad pinged või mis teevad valu. Muskulaarne, närvi- ja vereringe süsteem muutub tugevamaks kui meridiaanisüsteem on aktiveeritud.

Vaimselt keha lõdvestub, mis ühtlasi rahustab ka meelt. Täielikum hingamine parandabhapnikuvarustust ajus. Pea tundub selgem, mälu muutub täpsemaks. Kasvab nii stressiga toimetuleku kui ka oma mõtete ja emotsioonide kontrollimise võime.

Tunnis osalemiseks on vaja eelregistreeruda doodle süsteemis.
https://doodle.com/meeting/participate/id/epQQW0Qa

Õpetajad

Katrin Essenson

Katrin Essenson

Olen end täiendanud erinevates töötubades ja omandanud teadmist kehast ja inimeseks olemisest lisaks kunstile ka massaažiteraapia abil. Eriti inspireerib Shiatsu teraapia, mis on veel üks tark viis kehalis-vaimse tasakaalu saavutamiseks, põhinedes samuti meridiaanide toimimise loogikale.

Aastaid tagasi notafe festivalil Takashi Tsumura qigong liikumise tundides osaledes inspireeris viie looma tehnika. Huvi selle omamoodi tantsulise tehnika vastu pole aja jooksul sugugi vähenenud. Qi gong praktika pakub jätkuvalt uusi võimalusi selleks, et hoida oma füüsilist ja mentaalset energiat dünaamilises tasakaalus. Sümpaatne on ka idamaiste võitluskunstide loogika – teha võimalikult vähe, selleks, et saada täpne tulemus.

rühitreening

Hinnakiri

Rühmatunnid:

  • Treeningtund 14€
  • 5x kaart  60€
  • 10x kaart 110€

Kontaktid

Küsimustele saab vastused:

nosnesse@gmail.com või helista 56352993

Tunnis osalemiseks on vaja eelregistreeruda doodle süsteemis :

https://doodle.com/meeting/participate/id/epQQW0Qa

Küsi lisa

Kontakt

Võta ühendust

Stuudio Tasapisitasakaal
E-post: stuudio@tasapisi.ee
Aadress: Graniidi 1, Tallinn

Asume kaardil

Saada meile sõnum